Saturday, January 9, 2010

william


disebabkan daus pernah janji dgn aku dulu dia nak belanja aku makan..so semalam dia telah menunaikan hajat dia..aku,daus & mat pegi makan kat william pj..

mula2 tu kitorg tk tau nak makan kat mana..sebab smlm hujan agak lebat gak..kalau nak gi murni or william confirm akan basah nnt sbb tmpt dia open air..pastu plan nak makan kat chillis..aku plak taknak sbb aku tk suka sgt makan kat chillis..aku prefer tgi friday..tapi disebabkan dah pukul 1030pm so byk mall dh tutup..so kitorg gi gak la william..sampai2 kat william hujan pon berhenti so just nice..

william ni kedai dia bodoh2 tapi harga agak mcm lancau gak la mahal..ni second time aku gi william...semalam aku order lamb chop fried rice and watermelon blended special..mmg terbaik laaa sebab lambchop dia bagi mmg byk gile..puas makan..daus order pasta rissoto n strawberry drink..daus punye mmg sedap gila sebab byk seafood..mat plak order smoked duck fried rice and manggo special..nasi mat mcm simple tapi byk n sedap..tu pon tk cukup bg dia siap paw2 aku n daus lagi..dasar perut tong sampah la ko mat..hahaha

balik2 ingat nk study tapi sebab kenyang sgt aku pon baring2 jap...bangun2 je dah pukul 12tgh hari..haha

No comments: