Tuesday, January 5, 2010

i'm back

first of all happy new year to all blogger yang membaca blog aku..
setelah sekian lama aku tak blog sekarang aku nak start blog balik..
before this aku pernah ade blog tp aku dah delete all content yg pernah aku tulis and sekarang aku nak start all over again..
tujuan aku nak blog balik sebab aku mula merasa diri aku perlu utk bercerita agar stress aku cool down sikit..
actually banyak yang aku nak cerita but for now aku hanya boleh cerita ttg apa yg paling latest pasal diri aku..

hari ni aku sangat stress..byk benda kene fikir..lucky ade opie utk aku luahkan kat dia tadi time dinner..
masalah yang aku facing hari ni adalah aku baru dpt tau test engineering economics and ems aku clash pada waktu yg sama..WTH..esok terpaksa jumpa dr khairul nak settle hal ni..dah la econ ni mcm susah je utk aku nak study sorg2..budak2 lain plak nak amik next sem..tkpela..aku try la blaja sendiri..
harap2 dr khairul dpt pertimbangkan masalah aku n tuka utk buat hari lain..

esok aku kene submit netlist utk LTspice yang aku kene buat utk lab..menyusahkan tol la..lecturer ni skema la plak..aritu aku dh submit output dah la..nak jugak netlist dia..tp nasib dah siap tinggal nak submit je esok..dah pulak tu esok ade lab circuit test..aku tk tau nak study apa sbb test ni adelah practical test..sso kene guna kemahiran..dah la aku lemah nak construct circuit ni..mmg aku bukan jiwa electric la..nasib aku tk amik electric dulu..

skang ni dah pukul 1.07am tapi kitorg tgh stuck dgn lagi satu assingment yang kene hantar esok..tiba2 mcm susah plak la assg yg dr judha kasi ni..dlm class rasa boleh buat..haih..aku dh mls fikir nak buat assg ni..aku serah kat gope n ewock je la..nnt2 esok aku tiru je la dorg..bukan sbb aku mls nak buat or ape..sbb nya aku tgh stress sgt mlm ni..tiba2 mcm byk keje kene buat n pastu masalah teest lagi..isk..

btw aku happy bila tgk nadea n mior dah baik balik..setelah sekian lama tak jumpe mior..pagi tadi aku brekfes dgn dia..lagi ape eh..haaaaaa...semalam aku n opie dye rambut..kali ni kitorg dye color rusty mocha..mula2 kitorg bleachkan rambut kitorg..basuh2 je tgk mak aii rambut trus jadi kuning..dah la berjalur2..aku n opie dah cuak mula2...tp aku cool lagi..trus color dgn rusty mocha..lepas sejam kitorg basuh..n kitorg sgt berpuas hati dgn colornya..haha tanx god rambut dah lawa..hahah

tadi rasa nak type pendek2 je..tiba2 terpanjang la plak..sambung la lain post nnt..ni nak tido ..lagi fikir masalah lagi stress..

*so long and gudnite*

No comments: