Thursday, January 14, 2010

ems

macam2 aku tempuhi utk jawab test ems ni..dah la seminggu lbh dilema pasal test ni clash..last2 dpt buat gak tadi..tapi aku sorg2 je yg jawab tadi..almaklumlah make up test..ni smua sbb clash test dgn econ..haish...

suppose aku buat test ems ni pukul 2pm..pukul 145pm aku dah tunggu dpn bilik dr khairul..tp dia takda..aku tunggu punya tunggu sampai 215pm dia still takde..aku gi cari dia kat bilik research plak pon takda..aku tunggu lagi sampai kol 230pm still takde..pastu aku gi tgk kat class yg dia nak mengajar kol 3 pon takde gk sampai 315..last2 mmg aku dah fedup aku trus gi turun bilik dia nak tulis note yg aku penat tunggu dia dekat 2 jam..tp tiba2 dia ade kat bilik plak..time tu dia rush nk gi class sbb dh lmbt..so dia bagi question paper n suruh aku buat kat mana2 yg aku nak..aku pon apa lagi cpat2 buat katpantry...

alhamdulillah aku leh jawab soalan dgn mudah..wish i can get fullmark..wahhh!!!

No comments: