Tuesday, May 11, 2010

week of mom's day

pergghhh dah dekat seminggu tk update ni...okok..disebabkan lama sgt tk update so aku pon dah lupa n missed apa yg aku nak tulis...

tapi let we start by wishing our mother "happy mother's day"

even mother's day held on sunday tapi aku decide utk wish n kasi present kat mak aku on saturday..sebab sunday aku akan busy..utk mak aku,aku bagi dia bracelet...yang penting mak aku suka..hehehhee..tp lupa plak nak snap pic bracelet tu..
malam tu plak along buat kenduri kat rumah dia..gila la mmg besar2an kenduri..siap 3 khemah besar..makanan not bad at all..mmg sedap2 belaka...nyum2

ahad plak aku spend time dgn kak long,along,asha,adam,ucu,abe,opie,pojan...mlm tu kitorg gi taipan makan situ sambil2 plan pasal vacation kitorg...

semalam plak kitorg melantak karaoke kat wangsa walk...lastly dpt gak dengar suara twins tu..hahaha..

No comments: